Každý bezpečnostný incident, ktorý nastane, je indikovaný blikaním ikony s výkričníkom alebo zvukovou signalizáciou v podobe pípania. Toto pípanie je žiaľ veľmi otravné, najmä ak incident nastane v noci.
Pre zistenie čo sa stalo je potrebné vojsť do menu. To sa vykoná zadaním prístupového kódu a stlačením tlačidla hviezdička (*). Následne sa zobrazí menu. V menu sa používateľ pohybuje šípkami.
Potvrdenie akcie sa vykonáva tlačidlom mriežka (#). Ak vám konzola pípa a bliká, musíte najskôr vojsť do Prehľad udalostí, nalistovať si udalosť, potvrdiť jej prečítanie cez mriežku a vyjsť z menu cez tlačidlo hviezdička.
Momentálne neviem nájsť spôsob ako sa viem vrátiť späť do hlavného menu, keďže šípka doľava nefunguje pre návrat do hlavného menu. Jediné čo funguje, je tlačidlo hviezdička, ktoré ale zároveň aj ukončí prácu s menu. To znamená, že sa musím opätovne prihlásiť zadaním prístupového kódu a stlačením tlačidla hviezdička (*).
Ak LED dióda stále bliká, opätovne sa prihláste zadaním prístupového kódu a stlačením tlačidla hviezdička (*) a vojdite do položky Stav systému. Opäť je potrebné všetky hlásenia potvrdiť cez mriežku za prečítané a následne by už malo blikanie a pípanie prestať. Ukončenie práce s konzolou sa vykoná cez tlačidlo hviezdička.
Záver
Blikanie ikony výkričník zvyčajne neprestáva ak ide o vybitý akumulátor alebo batérie v diaľkovom ovládači. Blikanie prestane až po výmene batérií v diaľkovom ovládači alebo akumulátora.